Kvinnor på topp!

Goder afton! :)

Just nu är jag mysigt småvarm efter en kvällspromenad. Utan Elin är det inget vidare att gå genom mörka skogar, visserligen blir inte alla träd våldtäktsmän, men jag känner mig ändå ensam.. I vilket fall som helst svider det sådär gött i låren, kinderna är mer röda än blod & jag överlevde en knapp mil utan skärrat hjärta. Onödig info? Ja, 7 minuter per kilometer knallar mina ben i. Onödig vetenskap som sagt!

Helgens kalas var gosigt minsann! Fina kusiner har jag gott om & det var alldeles för längesen jag träffade vissa av dem! Viktoria & jag skrattade såpass illa att vi ramlade ner på golvet, det var sjukt roligt! ;)

Söndagen blev lugn, jag hängde i skogen ett par timmar. Fantastiskt skönt när man kan vara ute utan att frysa sönder! :)

Igår började sista rycket innan påsk? Ja, den påsken jag ska jobba delat på påskafton ~ Party! Olivia & jag gick ut starkt med visionen att ha rejält roligt hela vägen fram till studenten. Om vi kommer lyckas? Tro mej, det gör vi! Ja, det var en rolig skoldag, sen matinsläng på fem ynka minuter för att sedan jobba hela kvällen. Nu börjar jag kunna hur det låter "Hej Hanna! Det var **** från Örby hemtjänst. Du, det är så att vi har lite kris ikväll, du kan inte hjälpa oss?" Och innan man svarat ja så är man uppskriven! ;) Nåväl, det gick fint!

Under natten sov kvinnan här dock inte särskilt bra. Klockan 5 kikade jag på klockan sista gången & en timme senare var det uppstigningsdags. Det var dags för lite tid på röntgen, sitta på en stol i 4 timmar rättare sagt. På eftermiddagen kunde jag återvända till min fina praktikplats som jag tro´t eller ej saknat lite! Där skrattades det, flummades & skrattades ännu mer! Olivia, Karin & jag.. Där snackar vi team alltså! Tårarna rann..! Helt underbara fruntimmer det där!! :D

Fettisdagen by the way. Vilken hemsk uppfinning! Två semlor har jag smällt i mig, jag som inte alls är förtjust i sånt ens. Och så illa jag mådde efteråt, hua.. Min kropp vänjer sig nog aldrig vid bakelser & sånt! Däremot lite apelsin & grädde, det är jag väldigt sugen på nu! :)


Våren är på g minsann..!

/Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Hanna! Jag har alltid och kommer alltid att gilla dina inlägg! :D

MEGAKRAM PÅ DIG!!!!!!!

2012-02-24 @ 21:31:27
URL: http://elinleandersson.blogg.se/
Postat av: Hanna->Elin :)

Detsamma pudding!! :D

Megakramkalas tillbaka, & Du.. jag vill skypa snarast!! <3

Kärlek!

2012-02-25 @ 22:25:11
URL: http://hannapeterssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0