Spôrtalôv!

Denna gången är blogginlägget beställt från en ung men bestämd dam i kinna. Here I'm!

Tisdag alltså, det går utför med bloggmotivationen! Tillsammans med Ewa jobbade jag kvällen & fick göra samma sak i onsdags hastigt & olustigt! Tre kvällar på fem dagar var inte optimalt, speciellt inte när jag fick samma rundor varendaste afton, precis det jag minst önskade mig. Hua!

Av sportlovet har det alltså på sportfronten mest blivit en kamp om att hålla de små röda bilarna på vägen, även om jag var ganska förtjust i att få lite äventyr i jobbet! ;)

I torsdags fick jag besök av en vacker vän vid namn Nicole! Hon var här det mesta av dagen & vi hade mängder att ta igen så det var verkligen en äkta kvalitetsdag, mums! :)

Så blev det helg igen & vädret var fantastiskt! Dock kom jag aldrig ut på min långpromenad. I och för sig är det inget roligt alls utan Elin ändå, men i vilket fall som helst var jag upptagen hela dagen. Var det inte skype så var det telefonen. Var det inte telefonen så var det skype. Det var bra minsann! Och jag saknar alldeles för många människor nu, alldeles för många..!
På kvällen vart'ett KU & filmkväll. Filmen var kanske lite väl magstark, men sällskapet var tipptopp! För att inte glömma promenaden efter alles, mycket fina människor överallt får jag säga! :)

I förmiddags klinkade jag lite piano på ett dop i Kinna & om en stund bär det iväg på 2x25årskalas. Blir alla tiders det!! :)
(Får också passa på att be om ursäkt för tabben i förra inlägget, man behöver alltså inte vara förlovad för att fira 14/2!)


Ett gymnasielov till, sen..!

/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0