På sängkanten.

Toppendag, raktigenom toppendag!

Massor fin feedback har jag fått av de tjommar jag stulit blod från. Framsteg, jotack! Dessutom skrattades det så tårarna rann i vårt provtagningsrum & mina 2 medskrattare & jag blev förbjudna att ta in nya patienter tills vi lugnat oss. Det var vansinnigt roligt! :)

Så hämtade jag två sockertoppar på dagis & vi hade en vrölgosig afton. Det är fantastiskt att få förmånen att hänga med sådana sötisar då & då! Tackar därför så hemskt mycket för lånet av Saga & Stina, ursöta fruntimmer! Förutom att vi har myst järnet har vi haft många otroligt givande samtal. För en stund sen satt jag med en trött Stina i hennes säng. Det lät så här:
Stina: Hanna, jag haj saknat dej i vintej.
Jag: Mmm, jag har minsann saknat dig jag också!
Stina är tyst & ligger & krumilurar.
Jag: Vad funderar du på sötnöt?
Stina: .. Jag tänkej..
Jag: Vad tänker du på då?
Stina: Hm, på att jag vill vaja en pjinsessa.
Jag: Men, du är ju faktiskt en liten prinsessa!
Stina: Jo, men du skulle vaja en jiktig pjins. Då skulle jag gifta mej med dej!

Mitt hjärta smälter!


Jag hade trivts fint som prins!

/Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Helt underbart!

2012-01-26 @ 17:13:49
URL: http://paintsommar.blogg.se/
Postat av: Hanna-> Rebecka :)

Ja, visst är det!! :)

2012-01-26 @ 21:03:31
URL: http://hannapeterssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0