Kameralek.

Oj vad bra jag blev på att blogga när jag egentligen inte gör det?! ;)

Om någon missat det tänkte jag berätta att jag gillar att fotografera. Det innebär definitivt inte att jag är särskilt duktig på det, men det är något jag tycker är väldigt roligt att pyssa med i varje fall! :)

Ibland fungerar fotandet inte alls, allt beror på vilket humör man är. Ibland ser man helt enkelt inga bilder framför sig & då kan jag lova att resultaten blir usla. Idag tänkte jag dock bjuda på ett par foton som är färska sånär på en månad i varje fall. Bilder som visar hur färgerna gör det mesta i en bild! :)
 
 
Det mesta är vackert bara man vågar titta efter!

/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0