Lööw, lööw.

Tjabba folk! :)

Här ligger jag  i min säng & är allmänt slö. Anledning: Hårt arbete. Igår fick jag spontant jobba delat vilket sannerligen tar på krafterna. Men vilken kväll det var!! Det mest galna jag upplevt på väldigt länge! Kicki & jag skrattade så tårarna sprutade & stressade som små apor med hjälp av Gustaf & Lena. Människor som aldrig upplevt en hemtjänstkväll av det slaget vet inte vad de går miste om..! ;)
 
Efter dagens jobb var det dejt som stod på schemat. Tre trötta kvinnor i sina bästa år hade en trevlig eftermiddag tillsammans & sen hamnade jag i något slags förslappat tillstånd.

För exakt 20 år sedan påbörjades en bröllopsmiddag ungefär nu. Ja, visst är det imponerande det där med kärlek.. Hållbar kärlek är något ofantligt starkt, om du skulle fråga mig alltså! Antagligen var det mer än en fest som startades, men den jag tänker på är den som hölls för mina päron. Som ni kanske förstår kan inte jag berätta särskilt ingående om stämningen bland de 300-400 personer som fanns på plats i Örby kyrka, men jag kan åtminstone säga Grattis! :)
Ikväll ska vi alltså fira ett porslinsbröllop & det dröjer minsann innan ett sådant ska firas igen, bäst att göra det rejält nu! ;)


De fattade liksom grejen ~ True love!

/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0