Utpust.

Åh du milde tid.. Trofasta bloggläsare, nu är jag tillbaka! :)

Hela helgen har gått i ett. Mestadels har jag hängt i vår kära hemtjänst, en stundvis fruktansvärt stressig & kaotisk verksamhet under dessa tre fullproppade arbetsdagar. Hade det ändå varit nog med det, men icke. Har jag hunnit sova nödvändiga timmar eller andats ut någon gång? No! 

Personligen brukar jag ha väldigt svårt att erkänna när jag verkligen är megatrött. Ikväll medger jag villigt att jag är fullkomligt utpumpad. Varenda muskel i kroppen längtar efter vila & huvudet är mycket tyngre än vanligt. Så fort jag inte behövts i "de små röda" har jag varit fullt upptagen på annat håll. Det var skönt att tillbringa gårdagskvällen i Skillnabo även om tröttheten då klockan ringde 6 imorse var outhärlig. Eller ja, jag trodde det.. Nu kanske ni tror att jag klagar? Då vill jag bara meddela att det gör jag icke, jag bara talar om att jag är en människa som inte bär på någon magisk energi..! ;)

En rejäl guldkant denna helg har varit avkopplande, helflummiga stunder med Kicki. Det är så galet härligt när man kan umgås över generationsgränser & ändå har hysteriskt roligt tillsammans! Vi skrattar hejdlöst, ibland så att vi inte riktigt vet hur vi ska återfå kontrollen.. ;) Igår tänkte vi spelat in en film, men tyvärr satte vårt larm stopp för det. Dock hann jag knäppa ett par foton på den där Öxabäckarn, & ett par av dem kan jag ju alltid bjuda på. Då kanske hon tror att det var det som var poängen, & då skulle vi ju slippa massor nyfikenhet..! ;) Nåväl, Kicki förgyllde sannerligen min helg, hon är en pärla! :)

Kommande två dagar är jag ledig. Välbehövligt vill jag lova! Då kanske jag till & med kan hinna med lite blogg också.. Tills nästa gång hoppas jag Kickis skratt smittar lite genom skärmen till just Dej! :)


Man har inte roligare än man gör sig!

/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0