En jätteregnig dag.

Hej fina läsare! :)

Det var då väldigt vilket väder vi har! Regnet bara öser ner, & mig gör det faktiskt ingenting!

Helgen har varit späckad. Torsdag, fredag, lördag & söndag har jag jobbat. Många, många timmar, lite för många kändes det som.. 

På midsommaraftons kväll var jag trots allt ledig & tillbringade den på ett stort & mycket trevligt kalas. Vi firade inte bara midsommar, utan också att Erika återvänt från Brasilien där hon vistats sedan september. Skönt att ha henne hemma igen! :)

16.15 igår gick jag av min långa storhelgshelg & en stund senare lämnade jag allt vad Örby heter. Gårdagskvällen & halva natten innehöll  supergod mat, sött vin, fantastiska skratt & framförallt helgreat sällskap. Det var helt enkelt ett perfekt avslut på midsommarhelgen! Gosgosgos! :)

Nu har jag nyss vaknat & tittar på regnet. Ikväll ska jag träffa Fia, det är på tok för längesen nu! ;)

Vi får se hur det går med bloggandet kommande vecka. Imorgon ska jag vara på plats före sju & jobbar sen alla vardagar innan helgen då min bror konfirmeras. På kvällarna har jag bokat upp mig med Tvilling, så vänta er inte allt för mycket..!

Kaffe, det är det jag vill ha! Klockan hade ju trots allt passerat 3 när jag slocknade inatt..!


You know who You are, thanks!

/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0