Lekande liv.

Kära bloggläsare, förlåt min otrohet! ;)

De senaste dagarna har jag icke hunnit med detta place, jag har haft viktigare saker för mig! Det känns som att jag lever ett hektiskt dubbelliv, det vill säga, jag jobbar intensivt samtidigt som jag tror att jag har sommarlov resten av dygnen! ;)

Så vad har hänt? Mja, jag har varit på begravning, kalas, picknickar i plural, träffat fina vänner, studerat solnedgångar, pratat & framförallt lyssnat, funderat, sjungit, skuttat & varit allmänt mig själv, lycklig i märg & ben! :)

Fia sov här inatt & tidigt imorse hade vi frukostpicknick vid sjön. Det var sannerligen supermysigt! Direkt därefter tog vi oss in till stan & uppdaterade garderober. Uppdaterade rejält! ;) Vi hade fina timmar innan jag var tillbaka på jobbet för en lugn kväll. Tack vare den tidiga väckningen har jag hunnit göra så otroligt mycket mer än vad jag trodde var möjligt då man ska jobba aftonpass. I framtiden ska jag ställa klockan olagligt tidigt även då jag har sovmorgon, bara för att det var så sjukt bra! :)

Tvillingarna Knoppsson tar nu tillvara på alla chanser de får att tillbringa tid tillsammans. Varför? För att det är då de mår som bäst!
Vi är trygga, vi är oss själva & vi är raktigenom lyckliga! That's it! :)


God's children!

/Hanna :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0