The green life.

Tjabba! :)

Denna helg har jag sommarlov, fantastiskt skönt eftersom jag jobbar 6 dagar kommande vecka. Inatt sov jag 11 timmar, bara det säger ju hur trött man kan bli av hemtjänstande!

Idag är det 37 dagar till Elin kommer hem. Om jag längtar? Du anar inte!! Speciellt nu när det är sommar saknar jag henne något våldsamt! Det är ingen som sover med mig under bar himmel, ingen som föreslår picknick på udda ställen, ingen som går på nattliga promenader, ingen som lever i nuet, ingen som förstår sommarspontaniteten. Åh, när Elin kommer hem, då blir det som det ska vara igen! :)

I hela mitt liv har jag gärna hittat på spontana grejer, helst ute. Så länge det är uppehåll älskar jag att vara ute i friska luften, klättra i träd, vandra skogspromenader, picknicka & såntdär trevligt. Igår kunde jag med glädje slippa en deligationskurs för att istället åka på utflykt, sådant gillar jag! :)

Ja, det går inte komma ifrån att naturen har Gud skapat enastående bra! Jag är lika fascinerad varje gång jag ser detaljrika blommor & enorma gröna explositioner i trädtopparna, det är oslagbart. Det är där jag trivs bäst, i Guds händer! :)






Njut av de dagar Du får!

/Hanna :)

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Å Hanna du fina! Jag räknar dagarna både här och där, på anslagstavlor och i mobilen. Jag saknar dig fett mycket, ungefär lika mycket som kor längtar till gräset på andra sidan stängslet, så mycket som brunt gräs längtar efter vatten, ja jag tror du hajar! :D Trots att jag jobbar en hel del när jag kommer hem så lovar jag att vi minsann ska hitta på något skoj, om det så bara ska bli en liten sväng till Rydal eller något annat knepigt! ;)
MEGAKRAM! :)

2012-06-17 @ 02:30:27
URL: http://elinleandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0