Jag är en astronaut..

.. som är på väg till mars. Fantastiska absolut hits for kids! ;)

Men det är faktiskt lite så det känns. Nu har jag börjat med studentinbjudningarna, vilka förvisso inte blir färdiga än på ett par månader, men ändå.. Och folkhögskoleansökningar ska snart skickas iväg. Jag är på väg mot Mars? Nåja, på väg mot en framtid som ännu är oklar i varje fall!

Helgen har varit kanon! Började med Ku i fredagskväll. Dagisbarnen har vänligt skänkt mig en förskylning som gör mig hängig & trött, det är lite tråkigt.. Annars avslutades aftonen på bästa sätt. Uppemot en tre timmar lång kvalitetsstund i bilen med Nelly! Med rådjur utanför, det var galet gosigt! :)

På grund av den sena läggningen vaknade jag först till lunch igår. Sen tillbringades resten av dagen med härliga kussar & ett par små kusinbarn. Och lite anti-rynkkräm & bröllopsplanering & gräddnosar & skrattanfall. I like it! :)

Just nu är jag nyäten efter en gudstjänst i Kinna körka där tröttheten uppenbarade sig efter 2 alltför sena somningar. Resten av dagen tänker jag ta hand om mig själv. Pyssla, hurtbulla, telefonprata & såntdär mysigt!

By the way har jag som mål att inte köpa kläder under mars månad. Det är lite kämpigt men det går än så länge.. Elisabeth imponerar mig med sitt årsuppehåll! Det är jobbigt då man inser att man egentligen skulle överleva hela livet & ännu längre med den garderob man har, & det är ännu jobbigare att låta bli att inte klicka hem den där klänningen eller unna sig lite vårfräscheter. Ja, det är faktiskt svårt det där. Jobbig karusell helt enkelt.

Denna vår har jag haft bristande kameraanvändarmotivation, därav dåliga bilduppladdningar. Men, nu har jag letat fram lite gamla porträtt, så jag bjussar på ett par favoriter! :)



Ändrade planer, nu blir't glasspicknick med Tvilling!

/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0