Trallallalaa.

Go afton fina ni! :)

Här sitter jag uppkrupen i sängen & har just lagt undan kvällens aktivitet - plugg. Fantastiskt mastodontprov i retorik väntar imorgon bitti, 100 sidor latin, ni hör ju hur bra det klingar! Tur att skoldagen är slut 10.30!

I vilket fall som helst hinner jag egentligen inte blogga just nu. Om en liten stund ska här lång-telefon-snackas med Fialotta, på hennes befallning länge & väl. Därför borde jag ju borsta tänder & tvätta bort smink. På tal om kosmetika har jag idag hämtat ut första oriflamelasten. 8 kilo skönhetsprodukter, illa kul! :)

Gårdagens ensemble var förresten jätterolig! Jessika & jag blev dessutom nya ägare av Södra, vi tyckte det var på tiden! Och förresten förbryllade facebookare - de 11 dreglande chramiga killarna var alltså mina dagisbarn & inga läskiga moster! Dessutom var det riktigt dregel jag pratade om, true love, true love..! :)

Jodå, jag mår kalasfint, don't worry, jag har bara inte tid att blogga.


Snart är det äntligen sommar!

/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0