Baby goodbye!

Galet, helt galet!

För en stund sedan skickade jag in mitt livs sista gymnasiearbete. Det innebär att jag aldrig mer skriver "Hanna Petersson Op3 Lär", aldrig mer! Åh, vilken befrielse!

Självklart är jag mycket medveten om att jag borde lagt ner minst tio gånger mer tid på skolan än vad jag gjort. Idag spelar det ingen roll, jag har prioriterat det som jag tyckt varit viktigt & vissa perioder har jag faktiskt varit fullt upptagen av långa, hemska arbeten. Tro't eller ej!

Jag minns hur jag i december var otroligt lättad över att höstterminens all press var över, nu är plötsligt allt över.. Det är ändå 3 år studerier vi snackar om, hur hände detta?

De sista veckorna ska jag njuta, för nu, nu är jag helt färdig! Lilla, härliga omvårdnad, tack för mej! :)



/Hanna, legitimerad undersköterska! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0