Du ska inte tro det blir sommar, ifall inte vi sätter fart!

Så var det den där morgondagen & dags för utlovat blogginlägg!

Helgen var intensiv. Det passades barn & vi lyssnade på grymma föredrag & vi spelade ligretto! I fredagskväll tränades även magmuskulaturerna & vi skrattade så vi kiknade! Det var härligt! :)

Denna sociala helg avslutades igår med töserna Hidland. En äkta Bullerby-dag, vrölgosigt vill jag lova! I nuläget låter jag nog fotona få tala för sig själva, men vi hade klänningar för variation så det räckte & blev över..! ;)

Just nu känner jag faktiskt inte för att skriva så mycket mer, jag har hunnit med mycket idag. Först trevligheter i stan med finfina tjejer & sen en åskig men mysig systerdejt med Pallis. Fin måndag det här! :)


Stora & somriga goskramar!

/Hanna :)

Kommentarer
Postat av: sofia

Jättehärliga bilder!!

2012-05-29 @ 17:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0