Goodbye for one week.

Kära vänner!

Om en liten, liten stund åker Rebecka & jag till Landvetter där vi beräknas lyfta om ett par timmar. Om det känns bra? Jodå, vi klagar inte i första taget & vi anser oss definitivt vara värda lite ledighet! :)

Onsdagskvällen levde då sannerligen upp till förväntningarna & så även gårdagen. För tillfället har jag ju indirekt sommarlov vilket innebär att denna veckan varit äkta ledighetskänsloframkallande. Nyuppfunnet ord, yeah!

Nu återstår bara att önska er en riktigt härlig vecka utan den lilla rosa bloggen. Senast jag var på Kreta hade jag 19 andra tjommar att ta hänsyn till. Ett fantastiskt roligt resesällskap förvisso, men det blir nog lättare att få sin vilja igenom denna gången.. ;)

Det kommer bli en superbra vecka det här, det känner jag på mej! :)


Ta hand om er så ses vi om en vecka!

/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0