Vattenballonger med is.

Egentligen borde jag plugga fokuserad som aldrig förr, men jag måste ju berätta..

För det första har jag just bestämt mig. I augusti flyttar jag till Skåne med ett härligt gäng enligt säkra källor. Närmare bestämt kommer jag spendera ett år på Strandhems bibelskola & det känns alldeles förträffligt bra!! :)

För det andra har jag varit med om något hemskt idag. Ja, jag gillar kameror i vanliga fall, om jag får plåta. Att däremot ha någon som säkert hann knäppa tusen bilder på en halvtimme med mej i fokus.. Tvivale, tack & lov att man är en helt vanlig människa! Det var hemskt!! ;)


Vi hörs!

/Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Carro

hurra!! Strandhem är superfint!

2012-05-15 @ 12:58:26
URL: http://anderssonare.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Ja, Strandhem blir jättebra Hanna. Det kommer passa dig fint och du får glänsa musikaliskt ;) Kram

2012-05-18 @ 20:49:03
URL: http://tostaredsgrillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0