Why did You ask if You don't care?

Antingen är jag en kaxig liten skitunge eller så är jag bara ärlig mot mig själv!?!


Idag har varit en spännande, regning dag. Än en gång har jag konstaterat att min Morbror är en av de vackraste i universum! Åh, vad han är bra, jag gillar honom obeskrivligt mycket, fina Johannes! :)

För tillfället är jag lite alone, men fick just ett mycket nice mess från Jenny. Oj, vad bra mina vänner är! ;)
Ikväll har jag dessutom päronen för mig själv (när de kommer hem vill säga) vilket uppskattas. Snart är ju hösten här & då, ja, då träffar jag inte dem så mycket längre. Åh, det är inte bara "sjung om studentens lyckliga dag" inte! Det är otroligt många fler känslor den här våren, vilket virrvarr!


Det är bara torsdag trots att det känns som söndag, great!

/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0