Etiopien ~ Afrikaner fotar.

God morgon! :)
 
Nu är arbetet påbörjat & här kommer första delen i min redovisning. Att just Afrikaner fotar blir första stoppet i min fotohög beror på att den är minst & den enda färdiga. 
 
Till en början var jag inte så skeptisk till att låna ut kameran. Det blev jag. Inte för att de inte gör ett bra jobb, utan för att resultatet ibland innehåller halva motivet, ibland är superkonstiga & ibland inte har något fokus överhuvudtaget! Farfar & Chippo var annars väldigt förtjusta i att knäppa lite, & mina barn.. Fast de höll kameran upp & ned, de hade aldrig sett någon förr..!
 
Här kommer alltså absolut minsta delen i följetongen som följer..! 
 
 
Dagens tips: Håll i din kamera själv!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0