Ett litet grattis!

Det här är en grattishälsning skriven från Diri Dawa.
 
Idag är det fjärde november, det betyder att min "extramormor" Anita fyller år! Alltså har tankarna varit ganska mycket på hemmaplan idag. Tro mej, det har hunnits med, vi har tillbringat timmar på olika gudstjänster där vi inte förstått ett skvatt! ;)
 
Jag lever som ni förstår. Internet har vi inte varit i närheten av på ett par dagar nu, därav min obefintliga uppdatering. I vilket fall som helst har jag massor att berätta & mängder foton att visa. Dock har jag idag beslutat att ni kommer få ta del av alla intryck först när jag kommer hem. Då kommer jag ha tid att berätta ordetnligt & fixa foton till allmän beskådan. Så, håll ut, om allenast 17 dagar är jag förhoppningsvis åter i Sverige! Tills dess får ni läsa på bibelskolebloggen!
 
 
Stort grattis till Anita, & massor av kramar till er alla!
 
/Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

Hej Hanna!
Härligt att höra från Dig. Vi tänker mycket på Er.
Kramar Mamma, Pappa och Gustaf

2012-11-04 @ 21:42:01
Postat av: Hanna->finaste familjen

Hej hörrni! Jag tänker mycket på er också & saknar alla er därhemma mycket! Dock trivs jag fint & saknar inte kalla Sverige, så jag hade gärna plockat hit er istället! Massor av kramar :)

2012-11-05 @ 10:04:32
Postat av: Mamma & Pappa

Gott att höra att Du mår bra Hanna!
Massor av kramar Mamma, Pappa och Gustaf

2012-11-05 @ 12:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0