Fritt fram.

Vänner! :)
 
Som jag skrev igår har vi en vecka fullproppad av bön här i Skåne. Torsdag-fredag har vi ett helt dygn då bönen kommer vara konstant. Jag tänkte nu passa på att välkomna böneämnen.
 
Om Du känner att Du har något Du vill att andra ska be för så är det bara att skicka ett mejl till mig ([email protected]). Är det något Du inte vill att hela klassen ska veta om går det bra att skriva det också, så lyfter jag fram det själv. 
 
Jag tror det ligger en stor kraft i att få be gemensamt & bära varandra i bön. Så, låt oss tillsammans mötas i detta. Ett namn räcker att skicka, eller något mer specifikt. Vi finns här i Skåne i bedjande format & är redo att lyfta upp även Dig!
 
 
Pray & Praise!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0