Lång lista.

Det är smått kaos i mitt liv vill jag lova!
 
Dagens lista på saker som måste fixas är lång, lång alltså!
 
Här måste packas, tvättas, telefonpratas, mejlas, artikelskrivas, städas & så en hel rad fler saker som jag i denna stund glömt av.
 
Nu börjar dock även jag känna av att det är något på gång, något helt ogreppbart. Det är inte första gången jag flyger i år, inte andra heller för den delen. Jag känner mig ganska berest, något mina föräldrar sett till, men det här är annorlunda. Nu kommer vi landa i en kultur som är totalt olik vår trygga "svensksism".
 
Det kommer bli så vansinnigt bra, det är jag helt övertygad om! :)
 
 
Just nu på mitt skånska rum.. Kaos!
 
/Hanna, taggad till tusen! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0