Garanterat goaste gubben..

..fyller år idag!
 
Mannen heter Sture, & ni som är trogna uppdaterare vet redan hur mycket jag diggar denne goding!
 
Nu var det på tok för längesen jag fick en av det mest högkvalitativa kramar som existerar. Dessutom saknar jag de där skrattanfallen som gör att man tappar andan eller bara känslan av att vara med en vän, en sann gammal vän!
 
Sture är en av få människor som verkligen lämnat enorma spår i mitt liv. Det finns inte många här i världen som jag har ett sådant förtroende för & som får hela mig att må så bra, så bra! Han är helt enkelt den bästa extrapappa man kan ha! :)
 
Ja.. Han är en av de absolut härligaste människor jag någonsin mött & jag ler varje gång jag vaknar & ser honom skratta på min vägg! Av hela mitt hjärta önskar jag honom en helt fantastisk födelsedag, & nu är det dags att plinga honom & få höra hans röst igen. 
 
En av de finaste vänner jag har! :)
 
 
Stora Grattiskramar till honom!
 
/Stures "dotter" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0