Lycka!

Tjenare folks! :)

Jag är genomlycklig! Jag är åter på hemmaplan! Det är rent obeskrivligt! :)
 
Igår vaknade jag för första gång denna veckan med glädje, sen höll jag på att spricka av längtan ända tills jag äntligen landade hemmma i mark igen! Att det blåste & var rusningstrafik nästan hela tiden gjorde inte mig så mycket, jag var på väg åt rätt håll! :)
 
Så hann jag med lovsångsmässa i Horred där det fanns fantastiskt många härliga vänner & jag log tills det gjorde ont. Ja, så glad är jag alltså över att vara tillbaka! :) En liten snabbis blev det också på Kinna Ku innan jag for hem & la mig tillrätta mellan mina päron. Så vansinnigt efterlängtat! :)
 
Åh, jag kan inte sätta ord på min lycka över att vara hemma. Helt plötsligt överöses jag av mer kärlek än jag behöver, det kryllar av människor runt mig som jag ärligt & uppriktigt älskar & jag får all grädde jag vill ha! ;)
 
Egentligen tror jag inte någon alls förstår det här, hur mycket jag längtat & vilken enorm lättnad det var att komma hem igen. Därför tänker jag inte ens försöka förklara mer, istället ska jag njuta..! :)
 
Hoppas Ni ockå får en oslagbar helg! :)
 


 
Äkta lycka!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0