Då livet är alltbra galet..

.. Här har inte bloggats på över en vecka.. Vet ni vad!
 
Jag är ledsen att göra er besvikna men det blir ännu ett par dagars uppehåll. Sitt lugnt på stolen nu..
 
.. Elin & jag har under påsken pratat om att resa, gärna långt, till värmen. Imorse var vi på en Brasilieninspirerad gudstjänst i Kinna, & nu rusar jag runt efter pass, bikinisar & försäkringspapper. Tack vare att Elin pluggar till pilot har vi nu lyckats få sista-minuten-biljetter till inget mindre än Brasilien!! 
 
Våra päron tycker vi är helknäppa, men eftersom vi bara är unga & fria en gång i livet lyfter vi 19.35 mot London & därifrån vidare mot Rio de Janeiro!! 
 
Ett av våra livs största äventyr väntar! Nu ska jag leta solkräm & avboka ett sjukgymnastbesök.. Det här är allt annat än klokt! Vi ses om 11 dagar om allt går som det ska! :)
 
 
Njut av livet & var rädda om er!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0