Ett styck grattis.

Klockan är mycket, men först nu har jag tid att skriva det vi alla väntat på.. Idag fyller nämligen en styck världens bästa man år!
 
Mannen heter Torre Torvald & är min pappa. Tyvärr ligger hans present här bredvid mig & det gör den tills fredag. De sista fem åren har jag nog inte firat pappa på rätt dag, så det är väl inget ovanligt, men lite trist! (Även om symöten & långpromenader & skrattanfall & styrketräning & goda vänner är fint att fylla dagen med också!)
 
Nåväl, Pappa är en av mina allra bästa vänner, det är till honom jag ringer när jag är ledsen eller bara vill prata lite granna. Ja, han är den bästa karl jag hitills träffat på! Lita på det, lär känna Torre, TP, the man, Pappa, för han är sådär rysligt bra! :)
 
Nu väntar lite plock innan jag välkomnar John Blund, & imorgon är det energi som gäller. En lång, innehållsrik & antagligen en väldigt bra dag väntar! :)
 
Och Pappa.. Du får ett ordentligt Grattis i helgen! :)
Vi får inte heller glömma att säga grattis till morbror Michael som också har födelsedag en halvtimme till!
 
 
Feta bamsekramar till Dig, & alla er andra också såklart!
 
/Hanna, en dotter som är tacksam för sina päron! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0