Lämnade tonår.

God förmiddag! :)
 
Solen lyser(?) med sin frånvaro här i söder & jag tänkte redovisa lite kalas innan lunch. 
 
I lördags lämnade jag alltså mina tonår bakom mig, inte för att det är någon stor grej, men ändå.. Det känns lite ovant! ;)
Under dagen hängde jag med familjen, inklusive Sofia. Fina grejer! :) På kvällen multiplicerades vår lilla skara med tio & vipps var det full rulle. De som förgyllde kvällen var släkt & vänner. Av mina hemmabruttor saknades om jag räknat rätt bara 6 personer. Åh, vad jag njöt av den där känslan att "allt är som vanligt". Vi är på samma ställe, alla är sig lika & det är bara helt förträffligt bäst! :)
 
Idag vill jag speciellt säga ett Stort Tack till Er alla som gjorde min födelsedag till en högst minnesvärd dag! Tack för alla blommor & presenter, pussar & kramar, sms & kort, hissande & närvaro. Tack!! :)
Ett alldeles speciellt megatack också till Mamma & Pappa som alltid ställer upp, Ni är oslagbara!! :)
 
Nu ska Fia få något att underhålla sig med en stund. Här följer en hög foton från lördagskvällen. Tyvärr är jag en kass inomhusfotograf, så på kameran fanns knappt några sådana foton alls. Det som finns att skåda är alltså de människor som är för ovuxna för att sitta inne! Håll till godo! ;)

 
 Mitt varmaste Tack!
All Kärlek till Er!
 
/Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vilka härliga bilder! Perfekt tisdags underhållning för min del:D<3

2013-04-23 @ 11:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0