Sol & vårkänslor.

Åhej vad det gick fort!
 
Vi skuttar idag omkring utan jackor & sjunger på Oscars & min paradlåt "Jag vill för evigt lova Herren". Tänk, idag hade vi den som psalm i missian, om vi blev glada? Du anar inte! ;)
 
Helgen har gått fort, precis som alla helger gör. Fredagskvällen var kalasgosig,det är inte klokt hur man kan tycka om vissa människor mycket! Pannkakskyrkan var vi ytterst nöjda med. Vad hände mer igår? Inte så mycket mer än att jag premiärsprang i skog utan is för i år. Sjukt nice att komma igång ordentligt igen! :)
 
Idag har vi som sagt varit på gudstjänst, käkat på vår solbeklädda balkong samt hängt hos Filip ett par timmar. Riktigt fin dag! Nu ska dock Johan & jag pysa iväg på ett varv runt sjön innan solen försvinner helt. Därefter inväntar jag en styck Rebecka för lite kvalitetsprat. Det har blivit mycket sådant på sista tiden, uppskattas! 
 
Nu, tillbaka till kollektivlivet. Här får ni en bild från en av de härligaste kvällar jag upplevt. Mitt mellan två av mina favorittjejer ~ Aksam & Rebecka! :)
 
 
Ta vara på tiden gott folk!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0