Ullig & gullig liten Gerd.

Snart är det helg hörrni! :)
 
Det blev en lång gårdag. En väldigt lång sådan. 
Mellan halv nio & en bra bit över midnatt var jag ute på roligheter!
 
Bettan & jag underhöll oss under dagen med såväl ukulele & tjejsnack som trädklättring & fårskallehäng. Ingen skulle nog klassa mig som en utpräglad djurvän, men ibland, någon gång då & då händer det att jag gillar deras sällskap. Igår var en sådan dag! :)
Trädklättringen var för övrigt högst spontan & ju mer man närmade sig toppen i den smala granen, ju mer svajade det. Typisk uppskattad aktivitet av kvinnan här. Tänk så många timmar jag spenderat i träd genom åren..! :)
Under kvällen befann sig 17 tjejer, kvinnor, damer (välj vad ni vill) på Sju sjöar & hade riktigt mysigt tillsammans! Även det ett fint påhitt! Dygnets sista timmar spenderades över glass med Nelly. Efter den späckade dagen sov jag gott..
 
..Och har idag hängt med min familj i Borås. På HM fick jag något slags tyst agressionsutbrott då det slog mig hur vansinnesmycket vi konsumerar & vart prylarna kommer ifrån. Jag såg ensamma små barn framför mig som sliter med tillverkningen av de söta tjejklänningarna på barnavdelningen, men som aldrig kommer ha råd att köpa någon själv. Jag blev väldigt upprörd & köpte då rakt ingenting!
 
Nu ska jag sova en stund innan det blir hemma-ku, det var ett tag sen minsann. 
 
 
Hoppas Ni får en riktigt fin helg!
 
/Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Tvilling

Älskar dessa bilderna!! Så härliga<3

2013-04-17 @ 11:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0