Crazy, crazy, crazy!

Oj vad jag hade behövt 50 timmar per dygn just nu, jag är mer stressad än en mink som släppts lös.
 
Imorgon händer något stort. Min äkta hälft, min käre make ska gifta sig.. Men denna gången inte med mig. So crazy?!
 
En av mina allra närmsta vänner heter Viktoria, & eftersom hon också är min kusin har vi delat hela livet (sen jag föddes). I ärlighetens namn vet jag inte hur många gånger vi gift oss, men det är inte 10 eller 30, det är väldigt många fler gånger. Nu är det alltså dags igen, men jag får inte stå vid hennes sida denna gång. Helmysko!
 
Som ni förstår har jag mängder att fixa med. Mitt rum måste dessutom städas om Sofia ska få plats i natt, hur mycket som helst måste ordnas inför morgondagen, kör & cellospel ska genrepas & dessutom hoppas jag innerligt på en sväng till Borås för att hämta hem någon otroligt värdefull!
 
Hoppas ni alla får en fantastisk helg, det tänkte vi nämligen ha! ;)
 
 
Mannen i mitt liv ska för första gången få agera brud! ;)
 
/Hanna :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0