Fin Folke.

Hejsan hopp :)
 
Då var jag inne på min sista svenska vecka på länge. Konstig känsla helt klart! Elin flög just förbi, vinkade lite med vingarna ett par varv & gav sej sen av igen. Den 22/12 ska vi ut på många mils nattlig promenad, åh vad jag längtar dit! ;)
 
Igår besökte jag min hemförsamling. Det var helt rätt söndag som "sista", mycket som talade om det som väntar. Massor ord som medmänniskor, ut i världen, frid & så vidare. Det kändes allt lite bättre efter det! Min församling förresten, den kommer jag verkligen sakna. I den kyrkan är jag hemma! :)
 
I kyrkan döptes också lille Folke & jag fick äran att agera fotograf. Här följer ett smakprov av fotona. Fin liten pöjk i en fin familj! :)
 
 
En lillebror till alltså, klart nice!
 
/Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Siasofia

Wow! Vilken fantastisk fotograf du är! Och vackra motiv. :) /Sofia, Kerstins syster

2013-08-27 @ 09:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0