Hurtbullar.

Tjenare, tjenare! :)
 
Hoppas Ni haft en förträfflig dag! Det har vi, på sätt & vis! ;)
 
Jodå, jag skrev ju att min extrabror & jag skulle utmana oss själva. Vårt mål var som ni vet en mil. Men, vi kom igång ett par timmar senare än planerat & allteftersom bassängen fylldes av långtradare (personer som blockerar hopplöst mycket & kräver omkörningar mest hela tiden) insåg vi att idag skulle inte målet kunna nås. 
 
Fyra timmar (inklusive matpaus) var vi åtminstone aktiva vattendjur & kunde till slut simma den där sträckan no.200. Rent fysiskt hade vi absolut fixat en mil, men tiden & engagemanget fanns inte riktigt idag! ;) 
 
Vi har konstaterat att simning är något i hästväg drygt! Det tar så mycket längre tid än att röra sig på land. Därför är vi faktiskt helt nöjda med våra femtusen meter! ;)
 
.. Förresten glömde jag ju nämna vårt utgångsläge. Mattis kom direkt från ett max-fys-test på idrotten & jag hade ganska rejäl huvudvärk & eventuell feber.
Det är alltid för tidigt att ge upp! ;)
 
 
Imorgon ska jag till sjukgymnasten. Får se om jag kan röra på de stackars benen!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0