Mitt varmaste Tack!

Denna dag. Vilken värld. Du milde tid.
 
Ja, idag har jag inte haft min bästa dag direkt. Ni som känner mig bra kanske inte skulle säga att min främsta egenskap är aggressivitet. Idag har jag varit så arg att jag gråtit. Uscha, buscha.
 
Nu är jag i varje fall tillbaka i skånelandet. Jag är ytterst tacksam för den gula asken som väntade på mig då jag kom fram. Precis vad jag behövde denna dag! 
 
Vet ni vad, jag har typ somnat före tio ett par gånger i mitt liv, & det var i Dire Dawa då vi var dödströtta varje kväll. Mina päron har inte varit så bra på det där med nattning.. I skrivande stund är jag dock så utpumpad att benen knappt bär. Det är faktiskt helt & hållet sant! De är tunga som bly & hela jag är ett vrak. Därför ska jag borsta mina tänder & krypa ner i min Pettson & Findusprydda säng. Jättemånga timmar får jag sova. Kalas! :)
 
 
Tack snälla Du!
Tack också till Er alla som satt guldkant på mitt lov!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0