Vandring.

God afton kära internetanvändare! :)
 
Här sitter jag i Skåne & myser i min ensamhet. Ikväll kollade klassen Octoberbaby & trots att jag sagt det förr så säger jag det igen. Titta på den! :)
 
Imorgon får jag finbesök. Fyra av världens snyggaste & bästaste brudar ska spendera helgen här. Åh vad jag har härliga vänner! :)
Men, det är inte bara i helgen min skånska atmosfär fylls av marbo. Nej, på måndag kommer nästa gäng. Hurvida det besöket innehåller 3 eller 4 personer är ännu oklart. Men mor, moster & morbror är redo i varje fall. Toppen! :)
 
Detta innebär alltså att kommande fem dagar är jag fullt upptagen med att umgås med några av de bästa människorna som finns på vår runda jord. Om bloggfrånvaro blir aktuell vet ni alltså varför! Förresten borde ni också vara klokare än att hänga här, även om det förvisso är trevligt! ;)

 
Låt mina fötter få gå, på vägar Du vill jag ska vandra. Hela mitt liv vill jag tjäna Dig, och berätta om Dig för andra.
Jesus nu vill jag tacka Dig för vad Du gjort för mig. Jesus nu vill jag tacka Dig för vad Du gjort för mig.
Du har gjort mig glad! Du har gjort mig fri, och nu längtar jag så att få göra nånting för Dig.
Låt mina fötter få gå, på vägar Du vill jag ska vandra. Hela mitt liv vill jag tjäna Dig, och berätta om Dig för andra.
 
Vi tackar också Urban Ringbäck för den sången! ;)
 


Låt mina fötter få gå..!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0