2012 i bilder.

Kära vänner..

..årsredovisningen i ord & bilder för 2012 är här!

Det känns inte klokt någonstans att det året är över, det flög iväg! Då jag tänker efter var det ett hemskans händelserikt år. Allt mellan student & flytt, till skratt & tårar. Ja, det hände mycket, speciellt på personliga plan. Jag lärde mig gråta, det har jag inte kunnat förr. I ganska exakt tre månader bodde jag i en resväska, & då räknar jag inte Strandhem. Om jag skulle göra det hade det blivit 6 månader. Det är ju för allt i världen inte nyttigt någonstans! Enbart ett halvår i min egen säng bredvid Arthur.. Hojojoj..

Mycket resande blev det. Veckor hit & veckor dit. Solsemestrar, konfaläger, skidresa, klassresor & månadslång afrikavistelse, helger på vift & någon natt under bar himmel. Årets bästa bortvaro var garanterat månaden i Etiopien, den satte djupa spår! En vecka i Kroatien var den helt klart jobbigaste.

Under 2012 blev jag skåning, det var en tuff process, men med den följde också en hög nya vänner. Trots att jag nu klarar mig ganska bra i söder är det ändå hemma bland mina nära & kära jag trivs allra bäst! Med glädje minns jag sena grillkvällar med såväl familj som vänner, galna hemtjänstupptåg med favoritkollegorna, mysiga picknickar/nätter/dejter med Sofia, alla fina människor jag fått lära känna, de svårigheter som fått mig växa, studentdagen & många, många fler guldstunder som jag bär med mig.

Det var med blandade känslor jag lämnade 2012. I det stora hela var det ett fantastiskt år med mycket glädje & oslagbart sällskap, men att gå in i 2013 var också en enorm lättnad. Det innebar att lägga gammalt skrot bakom sig, & det behövde jag. Nu är det dags att göra 2013 till ännu ett minnesvärt år!

TACK alla NI som verkligen satte guldkant på det gångna året! :)

Här kommer en sann bildbomb från mitt 2012. Ett år då jag verkligen insåg vad jag har. Fantastiska människor i parti & minut i min närhet, enastående upplevelser & en trofast Gud!

 
Åh, jag är så oerhört välsignad! Tack!
 
/Hanna :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Härlig bildbomb!!:)
Jag tänker prata med dig i telefon så snart som möjligt för jag saknar dig min tvilling!<3

2013-01-09 @ 16:44:41
Postat av: Hanna-> Fia

Tösa mi! :)
Jättegärna! Jag pratar flera timmar redan nu om så önskas! Jag saknar dig tillbaka, så mycket att jag snart går sönder! <3

2013-01-09 @ 20:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0