Be right back.

Oh tjena vad här uppdateras!
 
Hojojoj, förlåt att jag gör er besvikna, men jag har aldrig tänkt göra någon karriär som bloggerska! ;)
 
Ikväll har jag landat i Skåne efter en fantastisk helg hemma. Jag har myst massor med min familj, krummilurat framför "Mormors brasa", haft tvillingtid med Fia, grattat mor dubbelt upp, sjungit mig svettig, pussat på Andreas halvårsgamla gosiga kinder, firat Nelly rejält, gått evangelieprocession, käkat hemmagjord glass, träffat halva min släkt, besökt taizemässa, valt mitt sällskap efter behag, kvalitetspromenixat med Elin, kört massor bil, gosat med Cecilia, sovit mellan mor & far, konstaterat att ingen stjärnhimmel är som den i Tostared & njutit varje sekund. 
 
Det var en hemskans bra helg, nästintill oslagbar, men nu dröjer det tills nästa markbesök. Närmare bestämt fyra hela veckor. Ett beslut som jag tagit efter egen vishet.. Men, det kommer nog gå jättebra för jag kommer få träffa mina bästa ändå. Kommande helger får jag finbesök & ska bara ha det sådär gräsligt bra som man bara kan om man har just mina vänner & släktingar! :)
 
 
Vi ses snart igen alles!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0