Den oönskade dagen.

God morgon alles!
 
Gårdagen blev fantastisk. Ida fick sin prins & sin sagodag. Oh happy day! :)
 
En vacker stund ska ni få både årsfotona & bröllopsbilder, men det blir när det hinns med. 
 
Imorse, långt innan jag var alls vaken kramade min familj mig hejdå. Förvisso kanske det var tur att de gjorde det medan jag ännu inte förstod riktigt vad som pågick. Idag är dagen jag fasat för länge, länge. Dagen då jullovet är över.
 
Det där jullovet var det jag såg framemot allra mest på hela detta läsår, & nu är det slut. Egentligen tänkte jag stannat hemma minst en vecka till, men nu när avskedet redan är avklarat känns det lika bra att lämna boet medans de andra är borta. Åh, min älskade familj. Vad skulle jag gjort utan dem?
 
Nu måste jag börja packa. Om några timmar rullar vi iväg, mot skånelandet. I mina öron låter det som ett sorgebesked. Men, jag hoppas att det ska bli bra ändå, trots att jag bara vill skrika rakt ut & stanna här i Mark, hos min familj, lustiga släkt & oslagbara vänner. Det är vad jag önskar allra mest..!
 
 
Tänk om man ändå kunde stanna tiden..!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0