Ett nystartat år.

Åh, jag är hemma, vilken enorm lättnad!
 
Hoppas Ni alla hade en finfin nyårshelg! :)
 
För en gång skull var min magkänsla rätt. Lägret blev inte alls en vecka då jag skuttade runt som en lycklig liten varelse. Tyvärr har det från första stund varit en sann kamp. Stundvis har det gått riktigt bra ändå, stunder då det varit Gud & jag, eller då jag fått den tid jag behövt med dem som står mig närmast.
 
Men, jag trodde inte att man kunde längta hem så gräsligt mycket på så kort avstånd, & då har ändå Pappa kommit & räddat mig från ett halvt dygn! Dessutom har jag aldrig någonsin tidigare gråtit in ett nytt år, & det var inte glädjetårar, utan stora, hemska, beska tårar som aldrig ville sluta rinna. Ja, hundratals sådana har rullat, om inte ännu fler. Jag är idag helt tom på allt vad känslor heter, men har ändå fått tacka dem som stöttat mig särskilt bra. Speciellt Kerstin, jag är oerhört tacksam för den kvinnan!
 
Nu är det nytt år, det innebär nya möjligheter, nya utmaningar. Förhoppningsvis blir det ett riktigt grymt bra år. Istället för att sitta här & krummilura över den senaste veckan ska jag njuta av min flygel & min familj, min hemskt fina familj! Åh, det är så oförklarligt skönt att det där lägret är historia, så vansinnigt efterlängtat!
 
Tack ändå till Er som givit nyår guldglimtar. Framför allt tack alltså till Kerstin & Ni andra tårtorkare, samt till min fantastiskt fina grupp! Ni är mer än bra! :)

 
Nu tar vi nya tag, Han där uppe & jag!
 
/Hanna :)

Kommentarer
Postat av: -

Åh om jag visste att du mådde så. Jag ska be för dig.
Tack för gruppsamtalen och allt du gjorde där. Är väldigt tacksam över att få haft dig som ledare. Kan inte säga så mycket mer än tack. Verkligen, tack.

Kram från Sophie Apell

2013-01-02 @ 22:24:43
Postat av: Hanna -> Sophie

Åh lilla vän!
Vilken tur att det inte märktes, Ni gjorde verkligen lägret meningsfullt! :)
Tack, det värmer, & för allt i världen, Tack för att Du kom & var i just min grupp! Jag kommer sakna Dig & alla de andra!

Kramar tillbaka!

2013-01-02 @ 22:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0