Tillägnat mor.

Yes mina vänner! :)
 
För min del började helgen vid lunch idag då en liten röd golf rullade ur skåne & uppåt landet. Alltså, jag är hemma på långhelg & det är hur gött som helst! 
 
Varför denna ledighet kanske du undrar? Jo, då ska jag berätta för dig att jag har en mamma som alltid gjort allt för mig. Hela helgen tänker vi fira henne, bara för att vi alla älskar henne så hemskans mycket! :)
Vill också passa på att gratulera Nelly officiellt här. Henne ska vi gratta på lördag minsann! :)
 
Nu vill jag tillägna mor min ett par gamla bilder, som hastigast eftersom jag inte vill spendera min värdefulla tid vid en dator!
 
Stort Grattis Mamma! Jag älskar Dig & nu ska vi fira! :)
 
 
Bättre mor kan man icke ha!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0