Bruttor med stort b.

Hoppsan! Hela helgen gick utan minsta livstecken!
 
Jag älskar känslan "Åh nej! Jag hinner inte svara på sms, jag hinner inte blogga, jag hinner inte göra det jag borde, jag hinner inte sova. Jag måste bara leva!" Den känslan hade jag hela helgen! :)
 
Precis som förra sommaren sover jag cirkus 5 timmar per dygn, resten av tiden ägnar jag åt det jag gillar allra mest, umgänge..
 
Som ni vet inleddes helgen med en kalaskväll på jobbet. Sen fortsatte den med diverse mysigheter, vansinnigt intensivt men dundernice. Helt enkelt en hysteriskt härlig helg! Foton finns så det räcker & blir över. Minst två blogginlägg till kan ni nog vänta er. 
 
Vi börjar dock med lördagkväll/natt som spenderades med några av bruttorna. Sånadär sanslöst sköna människor. Jag gillar dem, ja för allt i världen, vi är hemma & allt är precis som vanligt! :)
 
 
Mina egna töser. Fina, fina dom!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0