Rekord.

Jag har slagit rekord. Jättemånga rekord tror jag! ;)
 
Ibland inser man meningen med vissa saker först ett tag senare. Jag slår vad om att det fanns en anledning till att jag vaknade utvilad, pigg & glad trots att jag sovit alldeles för få timmar. Det fanns med all säkerhet en mening med att jag råkade få i mig typ dubbelt så mycket kaffe som vanligt imorse. 
 
Imorse då jag kom till jobbet såg jag över min planering & konstaterade att jag hade en ganska soft dag framför mig. En dusch hit & en promenad dit, lite kakor hit & lite bilkörning dit. Inte hade jag anat att jag skulle jobba nästan elva timmar med sammanlagt 25 minuters rast. Nytt rekord på jobblängd utan ett par timmar hemma mellan passen. Dessutom slog jag rekord i besökstidslängd. Sista gick på drygt fem timmar, inklusive bitter amulansförare & tjuriga sköterskor på akuten i Borås. 
 
Sicken tur att jag denna sommaren tycker det är ovanligt roligt att hemtjänsta! Det var bara sista timmen nu som jag var riktigt trött. Men det gör inget, jag gillar det! :)
 
Nu ska jag dock fira mamms & papps bröllopsdag här. Chefen gav mig ledigt ända fram till halv fem imorgon. Vilken lyx! :)
 
 
 
Med ett leende går allt mycket lättare, jag lovar!
 
/Hanna :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0