Tillbaka på västkusten.

God afton gott folk! :)
 
Hoppas Ni alla haft en kalasfin helg. Det har jag vill jag lova!
Direkt efter jobbet i fredags hoppade jag i andra kläder & somnade gott i bilbaksätet. Mina paranteser & jag for mot Vimmerby. Där har vi hängt tills idag, jag har nog en hel del foton att visa, men det får vi ta typ imorgon eller så. Nu har jag som vanligt två veckor att skriva ifatt i min stackars dagbok.
 
På tal om något helt annat.. Om exakt två månader flyger vi snart in över Addis om allt går som planerat. Heltokigt, men väldigt rätt tror jag! :)
 
För er är det just nu alltså bara att hålla utkik efter mer material här på bloggen. En sann kvalitetshelg hade vi minsann! :)
 
 
 
Småland, vårt Småland. En stor plats i hjärtat finns reserverat åt det!
 
/Hanna :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0