Dyrön.

Kära läsare! :)
 
Hoppas inte du är lika trött som jag? Då är det illa! 
Vilken helg. Idag har jag jobbat 6.45-21.00, så jag är aningen schleten. Men, sånt är livet, hemtjänsten är mer eller mindre stället där jag spenderar all min tid numera. Denna veckan har jag jobbat fyra kvällar + helgen, jo, men det tar väl lite på krafterna kanske, även om jag stundvis faktiskt tycker det är riktigt roligt! :)
 
Förra helgen hände något helt annat. Det var konfaläger på Dyrön, & ett gäng av oss "gamla ku-are" drog dit på fredagen. Jag körde bilen som fotades av bortåt 15 vägtullar & ibland rullade liiite för fort..! ;) Det var en galen färd det. På lördagen åkte tre styckna hem, men Jessica, Johan & jag stannade ett dygn till lite spontant. Under kvällen åkte kameran fram & jag fotade lite av det jag gillar mest, ögonblick. Jättemycket skratt var det, roligare diakonissa än vår finns nog inte. Helt fantastiskt! :)
 
Nu ska jag plugga inför morgondagens 1,5-timmars prov om läkemedel, tillvägagångssätt & insulin. Hua, deligationstester är det värsta jag vet, typ. Sen ska jag upp klockan 6 imorgon igen. Det var det där med att vara "vuxen" ja.. Idag gissade en vårdtagare på att jag var mellan 30 & 40, & en annan på 16.. Vad gör jag egentligen?? ;)
En liten glimt av den där Dyrönhelgen får ni här. Sannerligen trevliga dagar! :)
 
 
Så härligt att hänga med hemmafölket igen!!
 
/Hanna :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0