Prinsessor & charmtroll.

Där avslutar vi "semestern" härifrån tycker jag! Hej igen! :)
 
För ett par timmar sen landade jag hemma efter många hektiska dygn. Om ni bara visste hur mycket jag har att visa er framöver, den där balen, avslutningsdan i Skåne, student.. Jovars, här finns foton så det räcker & blir över! :)
 
Nu ska ni dock få er en kik på något annat. Tidigt i torsdags morse lämnade jag Skåne med en styck proppfull bil. Allt innehåll dumpades hemma & kort därefter var jag på väg mot Stockholm med mor & far. Nästan genast sov deras dotter stenhårt vill jag lova!
Vi for i vilket fall raka vägen till Nacka & Birgitta & Jim där vi hade en mycket trevlig kväll tillsammans! Tyvärr låg min kamera i bilen, illa dumt, men mysigt hade vi oavsett! :)
 
I fredags lät min familj mig sova ut. Bara under denna veckan låg jag 20 timmar back rent sömnmässigt, därför vaknade jag först framåt ett vilket är ytterst ovanligt. Skönt var det i varje fall! Resten av dagen spenderades då med mina päron samt farbror med fru & yngsta dottern. Ytterst nice! :)
 
Stockholm fylldes igår av flaggor & glada människor. Förbi susade SL-bussar med uppklädda drottningar & prinsar. Den stackars kortegen passerade alldeles för fort, & jag missade Kungaparet själva, men annars var det finfin stämning! Ni får se ett par foton, men mina favoriter behåller jag för mig själv, det finns ju faktiskt riktiga proffsfoton ute på nätet som är bättre att spana in! :) 
Under kvällen var det vuxentid, det vill säga att vi hade blivit minderåringslösa, vilket förvisso var tråkigt. Men, riktigt fint att då & då få träffa Peterssonska sidan släkten också minsann! :)
 
Inatt åskade det något förskräckligt(sådär suuupernära!), sen åkte vi hem & nu inväntar jag telefonsamtal från min andra hälft. Det är en trött Hanna bakom datorn, men hon är mycket nöjd efter en sann kvallehelg med päron, Peterssonfamilj & extraföräldrar! :)



 Kungligheter & charmtroll till minstingskusin!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0