Andas in, andas ut.

Tjabba!
 
Strandhem kryllar av predikanter, & så vi, fyra elever som är kvar (plus en fästmö).
 
Vi har ikväll haft trevligt, ätit gott & diggat lite Minns du sången. I övrigt inte min kväll. 
 
Två alltför korta, men ändå så otroligt kärleksfulla telefondejter har hunnits med. Tillsammans med två kvinnor som jag titt som tätt saknar så jag håller på att bli tokig! Elin & Sofia är deras namn, det finns inga ord för hur tacksam jag är för dem! :)
 
Av Backebobarnen är jag nu helt ensam, jag gillar faktiskt inte tanken på det. Ensam i Skåne, förutom den sovande jouren som dyker upp runt midnatt, det gör det hela ännu värre. Men, där hade jag fel, ty ensam är jag då aldrig! Åh, så skönt!
 
Hela undervåningen har jag i vilket fall som helst hunnit städa riktigt ordentligt & nu ska jag skriva ner femton dagar i dagboken. Tvivale!
 
Imorgon får jag dock besök igen. Hela min familj kommer & spenderar ett dygn här med mig. Fy vad skönt det ska bli, jag behöver dem verkligen!
 
 
Dagbok var det ja..
 
/Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0