Blåslagen & utpumpad.

God kväll världen! :)

Det är en kvinna med ont lite här & var som uppdaterar ikväll. Det blev nämligen en ovanlig natt i skånelandet..

.. Det finns en grupp människor som besöker toalett under natten, jag ingår icke i den kategorin. Men, inatt fick jag av någon anledning för mig att göra det. Mer än lite huvudsnurr minns jag inte innan jag vaknade liggandes på ett kallt badrumsgolv. Något toabesök blev det inte, jag tänkte att det borde vara bäst att ta sig tillbaka till sängen. Inte heller här minns jag något av vägen, men någon gång mellan tre & fyra vaknade jag åter på ett golv, denna gång på mitt rum. Hela huvudet dunkade & jag trodde öronen skulle ramla av av trycket.

Under tiden av någon timme hann jag alltså svimma två gånger, lite obehagligt får jag nog säga att det var. Jag vet inte hurvida jag väckte någon annan i huset med mina ihopdunsningar, men min lekamen vittnar om inte helt barmhärtiga fall. Blåmärken finns lite här & var, & ont gör det i hela kroppen. Hua!

Så, det var ju ett mindre roligt blogginlägg, dagen har för övrigt varit fin! ;) Imorgon försöker jag få till något Tunisienartat! 

 

På Dig min Gud förtröstar jag.
När oron skymmer min morgondag.
För jag vet Du är trofast emot mig.
När svårigheter omger mig.
Så är jag ändå trygg hos Dig.
För jag vet att Du aldrig lämnar mig.

Är det natt eller dag,
Herre på Dig förtröstar jag.
Gud Du är alltid nära mig.
Ingen förändring finns hos Dig.
Du är densamme i går och idag och i evighet.
Du är min framtids säkra grund.
Du som står fast vid Ditt förbund.
Min klippa är Du.
Allsmäktig Gud.
Jag ärar Dig.

 
När jag faller lyfter Han mig.
 
/Hanna :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0