Horisontell uppdatering.

Det är en ynklig liten en som ligger här i den hårda skånesängen..
 
.. Gårdagen blev mycket senare än beräknat, men jag lyckades ändå få till åtta timmars sömn. Dock var förmiddagen en kamp. Under våra två första lektioner räknade jag ner minut för minut. Sen kapitulerade jag & sov flera timmar.
 
Nu har jag kommit till läget då jag saknar en uppassande förälder. Jag är för frisk för att sova konstant, men för sjuk för att lämna sängen. Just nu har jag bullat upp med kuddar bakom ryggen & med datorn på magen tänkte jag åtminstone göra ett försök att komma tillrätta med det där projektet. Vi får se hur det går..
 
Enligt mina beräkningar är jag sjuk då jag har jag feber, mår illa & lider av en kropp som värker mest hela tiden. Det tog mig 45 minuter att bestämma om jag skulle hämta mobilladdaren cirkus två meter bort tills jag faktiskt gjorde det. Rebecka har försett mig med mat & jag har pillrat i mig två köttbullar, en halv macka & en skål med yoghurt. 
 
Senast jag var sängliggandes var hösten 2011, så det här känns inte riktigt bekvämt.. Dessutom kom det här med sämst tajming. Missad praktik, imorgon har vi kanonlektioner + messiansk måltidskväll, på fredag är tanken att jag ska vara ute hela natten & söndag-onsdag ska vi på retreat i Åhus..
Nåväl, jag ska egentligen inte klaga.. Hoppas ni mår bättre! :)
 
 
Jag längtar hem!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0