Leende, trötter & nöjd.

Strandhem.. Jag är tillbaka, tillbaka på Strandhem!!
 
Trots att det mest sannolika hade varit att jag frusit ihjäl eller blivit kidnappad på väg hit, blev det inte så..
.. Urskönt om du frågar mig! ;)
 
Nu är jag här i varje fall, & jag sjöng sista biten av min förskräckligt kalla promenad, av glädje faktiskt! Nu ser jag verkligen framemot att imorgon få krama om hela min klass & bara få gå in i rutinerna igen. Ahh, kalasnice! :)
 
Om jag förstår statistiken rätt så väntar ni på reseredovisning. I bibeln (tror jag) står det att tålamod är en gåva. Träna er i det mina vänner! ;)
 
 
Nu ska jag sova i min knarrande säng, den ni!
 
/Hanna :)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fina du!<3

2013-03-17 @ 11:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0