Tillbaka levande!

Fantastiska ord!
 
Vi är äntligen/sorgligt nog hemma igen! Fråga mig inte vad som flög i oss förra torsdagen, men drygt ett dygn senare lämnade vi Sverige gråtandes med varsin egentillverkad ring av ståltråd (skulle föreställa förlovningsringar)..  
 
Vår resa började som ni förstår inte så bra, men den skulle bara bli bättre & bättre.. Vi har till största del haft en riktigt härlig vecka, de sista två dagarna med bortåt 30 grader & strålande sol. Om vi haft semester? Jo, du anar inte! ;)
 
En vacker stund ska jag försöka fixa ihop ett gäng foton, men denna helg ska jag ta vara på tiden på hemmaplan, med min familj. Åh, så skönt, men, det kan inte hjälpas.. Jag saknar danskarna! ;)
 
Ni ska alltså få veta allt om våra Saharabesök, hotellfloppar, omvårdnadstalanger, sjungande bad & annat vi upplevt! :) 
 
 
Vi hörs igen inom kort!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0