Då piraterna övertar Hjälmsjön.

Hejsan gott folk! :)
 
Idag har vi i Stockholmsgänget haft en ruskigt seg dag med huvuden tunga som bly. Men, annars har dagen för allt i världen varit bra! :)
 
Naturligtvis tänker jag berätta lite om vad vi pysslat med förra veckan, & det hade jag tänkt göra ikväll. Ibland blir inte livet som man tänkt sig. Till exempel hade jag för ett år sen fortfarande inte en aning om att jag skulle spendera ett år på skånsk mark, ändå så blev det så. Ja, vad hände då ikväll? Symötet förflyttades till en eka & fyra kvinnor sjöng & skrattade rofyllt på sjön.. Tills 6 pirater i kanoter dök upp. Har du inte gått folkhögskola har du nog missat något. Typ som sängar på tak & galna, nattliga upptåg.. Så kan det gå. 
 
Vi har inte ens en månad kvar här nu. Jag vet inte alls hur det känns. Ibland blir jag riktigt ledsen då jag tänker på det, ibland jublar jag innombords. Faktum är att jag fortfarande inte kommit till stadiet då jag kan känna att jag hellre är i Skåne än hemma, jag hoppas att det kommer underlätta avslutningsdagen. Konstigt & sorgligt kommer det garanterat bli i varje fall!
 
Nu ska jag snart sova, igen, underbart! För övrigt ser jag verkligen framemot att åka hem på onsdag. Det ska bli så vansinnigt skönt!! Dock är det sista hemmahelgen innan vi slutar. Hur konstigt är inte det? Nej hörrni, jag kan nog inte bestämma riktigt hur det känns det här. Den sista folkistiden.. Nu är den här oavsett.
 
 
Jodå, jag kommer sakna guldklimpar som hon till vänster!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0