Doft av sommar & stolthet.

Du milde tid. Idag minns Strandhemsinvånarna hur det var att verkligen gå i skolan..
 
Vi har spenderat varenda ledig stund på morgondagens redovisning. Vi är så trötta att ögonen snart ramlar ut. Och det vore ju förfärligt trist..!
 
Ikväll fick jag ett mess från min andra hälft. Ett mycket trevligt sådant. Jo, men det glädjer ett storasysterhjärta då den yngre väljer att gå i hennes fotspår. Vad som idag menas med det får du fråga Fia själv, men jag är sprudlande glad för hennes skull, men även en smula avundsjuk! ;)
Visst blir man en gnutta stolt då ens vänner lyder de goda råd som man har att ge? :)
 
Idag har jag för övrigt fått mitt sommarschema. Vilken sommar, jag är helnöjd såhär i förväg åtminstone! Allena tre helger ska jag spendera i en röd liten bil, förra året var det minst det dubbla tror jag. Det blir knappt 1 & ½ månads hemtjänstande denna säsong. Det känns hur bra som helst, då orkar jag nog med att arbeta med ett leende på läpparna mest hela tiden skulle jag tro. Urgött! :) 
Resten av sommaren ska jag njuta.. Mmmm! :)
 
Nu väntar dock en god nattsömn! Äntligen!
 
 
Stolt & sommarlängtande var orden ikväll!
 
/Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad fint! Du är bäst<33

2013-05-28 @ 07:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0