Dygnen som har fem timmar för lite.

Kära blogglägsare, hoppas Ni har det hur bra som helst! :) 
 
Det har jag nämligen, även om detta beräknas bli en av de mest hektiska veckor man kan tänka sig. Typ.
Tillåt mig berätta..
Igår hade vi en lång skoldag, massor att göra under kvällen & sådär.
Denna dag har några av oss spenderat på åklagarmyndigheten i Helsingborg, direkt därifrån hamnade vi på vår hittills blötaste idrottslektion. Vi töser sjöng, skrattade & spelade tennis i ösregn. Inte ett klädseplagg var torrt efter det, men riktigt roligt hade vi! :) Kvällen har vi sen spenderat hos Benne & Olof, myys på det! Då jag körde hem kände jag mig sannerligen som en mamma med mina 6 "barn" i bilen. Fina små rackare dock! 
Imorgon väntar ännu en heldag, Oscar & jag ska ta farväl av vår praktik & jag räknar med väldigt blandade känslor! Under kvällsmässan ska cellon plockas fram, det var hemskt längesen sist så jag fasar en smula för't. Dessutom ska vi sjunga körsång & sen har vi grova läxor tills torsdag.
Då torsdagen kommer ska en polis träffas & frisyrer ska fixas. Vi ska nämligen ha bal här på Strandhem. Ja käre värld..
Just nu ser jag mest framemot fredagkväll. Då ska jag stänga in mig på mitt rum & kolla på film eller något. Andas kort & gott.
För sen väntar två spännande dagar som jag inte vill avslöja för mycket om ännu. Jag får besök skulle man väl kunna säga i vilket fall som helst.. Inte vilket besök som helst heller..! :)
På söndagkväll ska det antagligen fotograferas dessutom, en trio denna gång.
 
Så, nu vet ni vad jag har för mig om jag inte uppdaterar härifrån. Jag behöver förmodligen all sömn jag kan få mellan varven, känner mig som en sann pensionär..!
 
Dagens musik hittar ni här: http://www.youtube.com/watch?v=GDyoMOHrH9c 
För oj, vad jag mest skuttar omkring & är glad just nu. Det är så obeskrivligt vackert ute & livet är så fint, så fint! :)
 
 
God natt världen. Njut & var glad åt det livet har att erbjuda!
 
/Hanna :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0